Fidelizarea clienţilor


Sisteme de fidelizare a clienţilor: Programe de fidelizare a clienţilor pe termen lung

Cel mai simplu şi totuşi cel mai eficient mijloc de fidelizare a clienţilor îl reprezintă garanţia. CarGarantie foloseşte această şansă prin programele sale de contact cu clienţii, fie în cadrul garanţiei extinse pentru vehicule noi, al garanţiei pentru vehicule rulate sau de prelungire a garanţiei.

Programul de contact cu clienţii

  • Program de mailing cuprinzător
  • Cartelă de client personală
  • Design individual pentru fiecare dealer
  • Scrisori trimise regulat clienţilor în numele dealerului auto
  • Raport lunar privind clienţii contactaţi

Program de prelungire

  • Scrisori privind prelungirea garanţiei trimise clienţilor
  • Oferte de prelungire a garanţiei adresate clienţilor
  • Verificarea prealabilă a datelor privind posibilitatea prelungirii garanţiei
  • Posibilitatea de selectare între corespondenţă CG personalizată sau neutră

Avantajele dumneavoastră:

  • Fidelizare mai puternică a clienţilor
  • Identificare mai pronunţată a clienţilor cu firma dumneavoastră
  • Creşterea imaginii serviciilor
  • Operaţiuni ulterioare în partea de atelier şi accesorii
  • Delimitarea faţă de concurenţă şi faţă de piaţa privată
  • Derulare completă prin CarGarantie: Concepţie, design, producţie şi expediere lunară
  • Fără bătăi de cap: Economie de timp pentru propria afacere de bază
  • Raport lunar: în acest fel este posibilă asistenţa telefonică ulterioară

Kontakt und Service

Contact şi servicii