Aproape de client


Aproape de client: Service fără compromisuri

(copy 1)

O garanţie este doar atât de bună precum serviciile în caz degaranţie. Din acest motiv CarGarantie lucrează zilnic la noi îmbunătăţiri ale serviciilor şi la inovaţii pentru a oferi servicii cuprinzătoare şi siguranţă – de la încheierea acordului de garanţie şi până la soluţionarea dosarului de daune. Profesionalismul, competenţa, progresul şi oferta de primă clasă sunt de la sine înţelese.

Service non-stop de la specialişti

Procesarea garanţiei
Aveţi nevoie de o autorizaţie de reparare sau aveţi întrebări legate de dosarul de daune? Atunci sunaţi pur şi simplu la serviciul nostru de procesare a garanţiilor:
De luni până vineri între orele 9.00 şi 18.00
Tel.: +40 31 2254285
E-mail: daune@cargarantie.ro
Fax: +40 31 2254286

ServiceCenter
Pentru informaţii privind garanţiile, documentele privind garanţiile, materialele promoţionale sau dacă aveţi nevoie de consultanţă, vă rugăm să vă adresaţi ServiceCenter-ului nostru:
Tel.: +40 31 2254280
E-mail: info@cargarantie.ro
Fax: +40 31 2254281

Kontakt und Service

Contact şi servicii