Întrebări frecvente proprietar auto


Întrebări frecvente: Întrebări frecvente şi răspunsuri

Scopul nostru al celor de la CarGarantie este să vă oferim servicii optime în legătură cu garanţia. Aici am adunat pentru dumneavoastră întrebări puse frecvent şi răspunsurile lor. Dacă întrebarea dumneavoastră nu se regăseşte, vă rugăm să vă adresaţi ServiceCenter-uli nostru:

Tel.: +40 31 2254280
E-Mail: info@cargarantie.ro
Fax: +40 31 2254281

În ţară vă adresaţi dealerului dumneavoastră auto. El repară defecţiunile şi decontează direct la CarGarantie. Pentru dumneavoastră aceasta înseamnă un sprijin confortabil şi necomplicat. Iar dacă dealerul dumneavoastră nu este în apropiere, atunci raportaţi cazul de garanţie prin linia telefonică de asistenţă de la CarGarantie. Reparaţia poate fi efectuată în orice atelier agreat de marca vehiculului dumneavoastră – în întreaga Europă.

Pentru aceasta, vă rugăm să luaţi legătura cu dealerul cu care aţi încheiat acordul. El poate imprima documentele şi să vi le înmâneze din nou.

Agentul dumneavoastră de vânzări vă informează cu privire la posibilităţile de prelungire şi preţul acestora.

Nu, garanţia încetează automat la terminarea perioadei pentru care a fost încheiată.

Vă rugăm să ne trimiteţi toate datele importante prin e-mail, fax sau poştă.
E-Mail: info@cargarantie.ro
Fax: +40 31 2254281

Poştă: Punctul Service România, Lemböckgasse 49, Haus 2, Stiege E, 1230 Viena,
Austria.

Da, este posibil. Dar în acest fel riscaţi să pierdeţi drepturile la garanţie, deoarece în caz de îndoială va trebui să dovediţi că neefectuarea sau efectuarea în condiţii necorespunzătoare a lucrărilor de întreţinere nu au contribuit la apariția daunei.

Da, garanţia este valabilă în întreaga Europă.

Linia directă către CarGarantie
ServiceCenter

Vă ajutăm cu plăcere, orice întrebări aţi avea:

Tel.: +40 31 2254280
Fax: +40 31 2254281

E-Mail: info@cargarantie.ro